Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

dimecres, 23 de febrer del 2011

Comentaris aliens

Família futbolística,
Us adjunto un comentari que m'ha omplert d'orgull i satisfacció.
Tal com us vaig comentar diumenge a Torreforta, m'he fet amic al Facebook d'un grup que és fa dir Liga de babys Tarragona. En aquest grup, els equips locals al acabar el partit, o màxim fins dimecres, hi penjen els resultats i comentaris com el que us vull fer arribar.


Raul Moreno Redondo
torreforta 4 - santes creus 3.
Aquest tal Raul Moreno, pare o responsable del Torreforta, penja el resultat del nostre partit, amb tot això, el Nico Artacho el felicita per la victòria, i el que us comentava que m'ha agradat tant, és el que li respon el bo d'en Raul.
Es prou motiu per estar orgullosos dels nostres petits cracks? No se vosaltres que fareu, però jo fa dos dies que vaig amb pitet.
Una forta abraçada i a gaudir de les nostres "fieres" guanyin o perdin.

1 comentari:

  1. Moltes gràcies Joan per l' informació. Ens omple d'orgull sentir aquests comentaris dels nostres petits, la veritat és que va ser una llàstima perdre el partit, van jugar molt bé. Però també és important que els nostres babys sàpiguen perdre, valorar que el que compta és poder jugar i passar-s'ho bé, molt bé. Els bons equips guanyen i perden, així és l' esport.

    ResponElimina