Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

dimecres, 2 de març del 2011

Partit contra el Torredembarra

Una vegada facilitada i publicada la crònica, hi faltaven les fotos, no... doncs gràcies a la família Salas Borrull aquí en teniu algunes de les moltes facilitades.

 Gran treball defensiu, tots junts van a presionar.

 Com no podia ser d'una altra manera, el Raul amb les seves aturades contribueix a l'èxit de l'equip.

 I el que més m'agrada....
el companyerisme i la pinya que formen, dona gust veure'ls celebrar els gols com ho fan.

20 comentaris:

  1. Gràcies per la publicació de les fotos !! la veritat es que el pares també fem un gran equip!!! sempre hi ha algú de reserva per continuar la tant bona feina que han començat els Grasset-Gacen amb aquest bloc!! MOLTES GRÀCIES !!!!

    ResponElimina
  2. Hola a tots i a totes. Avui m'estreno com a "bloquera". No es pot dir res més del partit de dissabte. Fantàstic! Un nou èxit que esperem que es segueixi repetint. Vull dir-vos només una cosa: és un plaer pertànyer a aquesta promoció de babies i un plaer formar part d'aquest grup de pares i mares incondicionals. Aquest cap de setmana us trobaré a faltar!! BON CARNESTOLTES!.

    ResponElimina
  3. Ostres Montse, abans de res donar-t'he la benvolguda al blog.., entre tots s'hem d'esforçar per que aquest projecte tiri endavant i és per això que TOTS s'hem d'esforçar i participar-hi en la mesura que espugui i vulgui. Per nosaltres ( Anna i Joan) és un gran plaer poder expossar el que tenim o sentim i poder fer entre tots una gran família.
    Gràcies a tots per donar-nos suport i col·laboració.

    Un petó a tots/es i gaudiu dels Carnavals, Ahhhh!!!!! i recorderu que en una carrosa h trobareu a la famiia Tardiu i a l'Alex amb la seva mare.

    ResponElimina
  4. jo momés he de dir que no canvieu, i que penseu que no tots els resultats ens seràn possitius.
    aah i jo també us trobaré a faltar el disapte pel dematí.

    ResponElimina
  5. Família futbolística, imagineu com serà per mi estar 2 setmanes sense futbol del bo, dissabte passat ja se'l varem perdre per malaltia, i aquesta setmana per Carnestoles, com diumenge passat, ens podriem reunir per fer un vermutet i així no se'ns farà tant llarga l'espera.
    Petons, abraçades i visca els babys i els Subirats !!!

    ResponElimina
  6. Ole Montse benvinguda al blog, estic contenta que ja formis part dels comentaristes d'aquest blog tan especial. També estic molt contenta que ha escrit el nostre petit gran entrenador, el nostre Pep Guardiola particular;-)espero que tu tampoc canvis.
    No cal dir que el dissabte ens faltarà alguna cosa, ja no sabem què es un cap de setmana sense un partidet emocionant dels nostres babies. M'agradaria dir que si no vinc als partits dels babies estic als partits de la meva filla Clàudia que també fa uns partits genials amb el seu equip de La Salle. Permeteu-me aquest comentari perquè li encanta aquest blog i en voldria un pel seu equip. Per tu Claudieta.Petó.
    Bé aquest cap de setmana canviarem el futbol per la carrossa. Que us ho passeu molt bé.

    ResponElimina
  7. Sabeu, el meu "debut" al blog m'ha agradat, com també les vostres paraules de benvinguda. Gràcies!!!!

    ResponElimina
  8. Montse !!!!! si es que te costa...,però quan t'hi fiques...., no hi ha qui et pari !!! Benvinguda!!!!! Ah !! i gràcies també al Ricard, la veritat es que ens agrada molt que participi amb els seus comentaris en el bloc!! Ei pares i mares , durant aquest Carnestoltes controleu als babys que no baixin el seu rendiment eh??? ja ja ja

    ResponElimina
  9. La Claudia m'ha dit que si s'enfadarieu si parlava d'ella i el seu equip perquè aquest blog és del santes creus. Espero que no hagi molestat a ningú.
    Vigileu no us lesioneu amb la ballaruca del carnaval. Apa siau!

    ResponElimina
  10. Ja li pots dir a la Clàudia que no es preocupi, no ens enfadarem ni ens sap gens de greu que feu comentaris d'ella i/o el seu equip, tot el contrari.
    Referent al Carnestoltes, si envieu fotos dels Babies i familiars disfressats, les penjarem. El Jaume i el Ricard també poden enviar la seva.
    Salut.

    ResponElimina
  11. Per mi tampoc, cap problema!!! qui s'ha d'enfadar per això??? La claudieta es una més..., encara que defensi diferents colors!! Força Claudia!!!!

    ResponElimina
  12. Hola a tots, el Joan no ha pogut celebrar gaire el Carnaval, tenia a la seva germana amb molta febre, però ahir vam poder sortir una mica a veure la guerra de confetis i ens vam trobar un BOB ESPONJA que no ens parava de tirar confetis, sabeu qui era? Doncs el POL!!!! El retrobament va ser increible, com es nota que ja es trobaven a faltar, què deu tenir aquest Santes Creus...

    ResponElimina
  13. Ei família ahir ja ens vam tornar a trobar a l'entrenament però amb males notícies: no podrem comptar amb els nostres Puyol i Piqué (Joan Carbasse i Paula Catalan) pel proper partit contra el Creixell. Us trobarem a faltar! Espero que no hi hagi cap més baixa! Si ja dic jo que hi ha similitud amb el Barça, avui ells també juguen sense els seus dos pilars defensius no? A veure què passa segur que patirem però cal ser positius si marquem un golet aviat ho podem aconseguir. Visca el Barça i "como no" el Babies Santes Creus.
    Per cert sinó m'equivoco i qui els va veure no els va confondre... els nostres genials entrenadors anaven disfressats de superman i compraven xurros POT SER?
    Força a tots/es pel partit del dissabte, entre tots/es ho farem possible i si no ningú ens treurà l'estona agradable que passem junts/es.
    Ostres quin rollo no? Ja tallo, ja tallo no patiu;-) Fins dissabte!!!

    ResponElimina
  14. Hola Natàlia, no n'hi ha prou amb dir que anaven de Superman, volem probes, és adir, la foto del delicte i la paparina de xurros.
    Jo també estic amb tu, trobarem molt a faltar la nostra parella de centrals, però en bo de'n Ricard sabrà suplir aquestes baixes tant importants, com fa Guradiola al Barça, que en treu un i en posa un altre i no es nota.
    Força Barça i força Babies Santes Creus !!!

    ResponElimina
  15. Em sap greu Joan però no tinc proves. Ni tan sols els vaig veure m'ho van comentar i com que també anavem a la rua no vaig ser a temps de tirar enrera. Si si anavem de contenidors i com cada any fent una crícita al nostre il.luminat ajuntament referint-nos als nous contenidors que tenen el forat tan petit que no hi cap ressssssss. El més destacat de la disfressa era la perruca enorme i de 3 colors: blau, groc i verd no sé si ens vau veure. Intentaré posar una foto ok.

    ResponElimina
  16. hem sebla que aixo per fi sortira VISCA ELS BABYS, AI QUINS NERVIS , PROVA

    ResponElimina
  17. Després d'unes crítiques d'algun sector d'animadores de l'equip
    després de la calçotada m'he vist en l'obligació d'utilitzar el blog
    per defensar-me- El sector més crític de l'afició em va titllar
    d'aconseguir un lloc estratègic durant el dinar de la calçotada i que
    durant l'estona del mateix no em vaig aixecar per res. Haig de dir al
    meu favor que després de repartir les begudes isotòniques per les
    animadores del equip, recollir nens perduts pel camp i acompanyar-los
    fins als respectius pares, preparar el foc amb el Sr. de la casa,
    coure calçots, ajudar a coure la llonganissa pels nens, portar-la a
    taula així com el xai, ajudar a fer la salsa amb la meva senyora tot
    el divendres a la nit, etc. Així doncs intentaré penjar al blog les
    fotos de les proves de la meva feina realitzada. Si no ho aconsegueixo
    ja li faré arribar al creador del blog. A me n'oblidava, fins i tot
    vaig tenir d'anar a buscar-me el cafè.

    Espero que demà contra el Creixell podem obtenir un resultat possitiu,
    encara que el temps suposo que no acompanyarà. Visca l'equip Baby
    Santes Creus.

    Algú ho havia de dir !!!!!!!!

    ResponElimina
  18. Oriol, jo estic amb tu. Soc testimoni de tota aquesta feina que vas realitzar i de l'atenció que vas tenir repartint les begudes isotòniques. Aquest sector d'animadores tant crític, segurament, o diuen per gelosia en veure el bé que va quedar la feina feta pel sector masculí.
    Com molt bé has dit, Visca l'equip Baby Santes Creus !!!

    ResponElimina
  19. Molt bonic !!! que maco que es el recolzament del sector masculí!!! noies a l'ataqueeee!!!! la veritat es que el que si que comparteixo es el vostre visca , VISCA ELS BABY SANTES CREUS!!! ja ja ja

    ResponElimina