Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

dijous, 22 de desembre del 2011

Bon Nadal i Feliç 2012

















Molt bones festes de Nadal i un millor any nou 2012. Que tots els vostres desitjos es facin realitat, que aquests cracks continuïn gaudint al camp i practicant aquest futbol tant meravellós que fan i ens agrada tant, que el Tió cagui molt i bo, que la sortida de l'any i l'entrada al nou sigui espatarrant i sigueu bones personetes que els Reis encara ens vigilen i poden venir carregats de carbó.
Molt bones festes i fins l'any que ve!!!

Família Graset - Gacén.

16 comentaris:

  1. Família Graset-Gacén, moltes gràcies per la vostra felicitació!! però i les animadores? que no es van voler posar el barret de pare noel?je je, je.
    Bé seriosament, MOLT BON NADAL I MILLOR ANY 2012!! tants dies sense veure aquesta família futbolística que som tots, ja us trobo a faltar!! snif, snif, snif!!
    En veiem l'anys que ve!!!!

    ResponElimina
  2. Ei, que guapos i que guapes!Gràcies Joan per aquests detalls, què faríem sense aquest blog. Ens alegre cada dia amb tots els seus detalls:fotografies, videos, comentaris, felicitacions,aniversaris,dinars,festes,concursos,... De tot i més.
    Us desitjo de tot cor un BON NADAL i UNES BONES FESTES a tots!!!

    ResponElimina
  3. Hola Sònia, les animadores han anat a buscar el barret de Pare Noel i encara no han tornat, si arriben tard ja els diré que es posin les corones dels Reis... jejeje

    ResponElimina
  4. Hola a tothom! Ahir al darrer entrenament de l'any van fer un partidet amb els companys del grup E. Que bé que van jugar, un bon regalet perquè van aconseguir guanyar. Vam disfrutar de nou del seu joc!
    Bé felicitat, salut, amor i treball us desitgem la família Anaya-Balañà. Ei... i futbol també!!!
    Que l'any vinent sigui igual o millor que aquest que estem a punt de despedir.
    Una abraçada per a tots/es amb molt de carinyo!
    Ens veiem el dia 3 i el dia 5.

    ResponElimina
  5. Natàlia el dia 3?? jo només tenia coneixament del dia 5!! M'ho podeu confirmar?
    Gràcies

    ResponElimina
  6. Em sembla que van dir dia tres a la mateixa hora de sempre i el dia 5 de 9:30 a 11:00. Si us plau si vaig errada m'ho dieu però jo vaig entendre això.
    Sònia jo també tenia entès només dia 5 però el Ricard els hi va dir i a la cartellera també vaig llegir-ho.
    Com està el Pol? El dia del dinar a l'escola vaig anar a veure la taula de 1r i el vaig trobar a faltar!!!

    ResponElimina
  7. Està més bé, però encara té algun granet tendre, la majoria ja estan secs, però animicament ja està molt millor. Jo també a la cantada em va fer molta peneta que no hi fos, però...., es el que hi ha!! et vaig veure i et vaig fer senyals, però estaves prou enfeinada amb aquells menuts que no paraven!! je je
    Gràcies per preguntar, i si ningú em diu el contrari doncs ja farem cap el dia 3 a les 18.00h. Que vagi tot molt bé a tothom!!

    ResponElimina
  8. Perdona no et vaig veure, a part de tenir un parell o tres de menuts que em faran sortir més canes que en tots els meus anys com a mestre (que no van parar) que a més a més tenia una calor que em moria i que estava suant com una condenada, estava enlluernada perquè hi havia una cortina davant meu que no la van abaixar del tot i m'entrava una lluminària del sol que em vaig quedar com atontada i tot: entre la calor, l'enlluernamenta i aquells tres terremotos no veia res!!!! Diu que va venir la Josepa i tampoc la vaig veure. Quina tarda!!
    Però tots ho van fer molt bé, els meus no es van sentir però amb els petits ja passa això, assaig i més assaig però quan arriba el dia ho poden fer o molt bé o no.
    Xatona veig que ningú contesta espero que no t'estigui enredant!!!Ja ja ja t'imagines les dues allí plantadetes davant del Santes soletes amb el POl i el Joan? Ja,ja,ja em mates!!! Ja,ja,ja no pateixis d'aquí al dia 3 segur que algu ens treu de dubtes! Ja,ja,ja no t'en fies gaire de mi oi? Ja,ja,ja
    Bon Nadal! Piqueu ben fort al tió i que us cagui moltes coses, sobretot que siguin útils!!!

    ResponElimina
  9. Sònia, ja et pots fiar de la Natàlia, l'Arnau també hi serà a les 6, només en faltarà 1 per si no hi ha entrenament fer un parxís. jejejeje....
    Pel que he anat llegint veig que ja esteu gairebé recuperats (Pol i Joan A.), ara s'han d'agafar forces per fer un altre recital contra el Cambrils.
    Com diu la Natàlia, piqueu ben fort al Tió, però penseu que també s'ha de cantar la cançó, que si el Tió s'enfada.... no caga.
    Bon Nadal a tothom !!!

    ResponElimina
  10. Bona nit a tots!
    família Graset - Gacén sou Boníssims! Quina gràcia jo que pasava pel blog de pas per si hi havia alguna novetat i em trobo amb aquesta sorpresa, MOLTÍSSIMES GRÀCIES SOU GENIALS!.
    Em reitero de nou MOLTES BONES FESTES I QUE EL 2012 ARRIVI PLE D´ILUSIÓ, SALUT I TREBALL PER A TOTHOM.
    BONES FESTES !

    ResponElimina
  11. Hola a todos/as , os deseamos felices fiestas y que el año que viene lo pasemos igual de bien que este , que tengamos mucha salud y que resperen las lesiones a nuestros campeones, FELIZ NOCHE BUENA, FELIZ NAVIDAD Y FELIZ AÑO NUEVO

    ResponElimina
  12. Natàlia, la Josepa estava al meu costat!! ja ja ja, per això tampoc la vas veure!! i si tens raó jo també vaig passar una calor que no vegis!! I tant que em refio de tu!! i si som soles (que no ho serem, doncs ja tenim al Graset confirmat!! je je) fem un "partidillo" nosaltres i ja està!! això si al teu ritme eh?? que després de tota la manduca que ens haurem fotut!!
    Graset!! oido cocina t'apuntem pel dia 3!! je je, però t'ha tocat portar el parxís per si de cas!!
    Lucía encara no saps que en aquest blog sempre hi ha moviment!! es igual que hi hagi o no futbol!! je je
    Juan nosotros tambíen deseamos que el próximo año vaya igual de bien que este!! así volveremos a ser campeones de liga y champions!! y para mejorarlo os quitaremos la del Rey , que nosotros no la rompemos!! ja ja ja

    CAGA TIÓ, CAGA BEN FORT I ALS DEL MADRIT CARBOOOO!!!

    ResponElimina
  13. Holaaaaaaaaaaa! Com han anat les festes? Tions, canelons, turrons, sopa de galets, neules, cava, regals, família,poemes i il.lusió... segur que molt bé! Ara hem passat la primera tungada, ens queda cap d'any i reis... vinga som-hi!
    Aprofito per desitjar-vos de nou un feliç 2012 que ens porti salut i treball!!!Tot i que serà un any durillo jo confio que tot es vagi arreglant una mica encara que la cosa pinta xunga xunga!!!
    Siau!

    ResponElimina
  14. EI FAMILY, ESTEU DE RESACA OI?
    Com bé diu Natàlia ja hem passat la primera tungada, pero no hem acabat,segur que us ha anat a tots molt bé!. Doncs a continuar ,vigileu amb les uves d´una en una sense fer trampa eh! i a demanar tots plegats que el 2012 li porti feina a tothom, salut i molta il.lusió, que s´acabin aquestes notícies tan dolentes i arrivin de bones, i que poguem continuar passanlo be amb el nostre santes creus c. Per cert aprofito Jaume, Ricard i Robert per felicitarvos les festes , i vigileu amb la nit de cap d´any ...que us ho passeu pipa!.Aprofito també per felicitar als avis del santes creus c , que ens acompanyen sempre, també per ells molts petons i Bon any!!!.A la resta penso que ja us he felicitat oi?, petons i fins el día 3 familia porteuvos bé!.

    ResponElimina
  15. Caram he obert el blog per si havia moviment i això no està mai de vacances.

    Com van les festes espero que molt bé a tothom però intenteu no gastar gaire que ens espera un any ben "durillo".

    I els craks que tal amb "mono" de pilota segur, igual que l'Adri que avui porta tot el dia a la Floresta veient un torneig i al mati ha anat a jugar un partidet al winer amb els alevins (imagineuse'l alli al mig) pero li es igual mentre hagi futbol..........

    Be que acabi de provar tot i aviat ens veiem.
    Petonets.

    ResponElimina