Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

diumenge, 26 de febrer del 2012

E.F. Sant Pere i Sant Pau A - C.E. Santes Creus C




Resultats i classificació:


Jornada 17 (26-02-2012) 
TORREFORTA, C.D.C. "C"     1 - 8   CAMP CLAR, AT. "A"      
VILASECA C.F. "A"     4 - 0   GIMNASTIC TARRAGONA, C. "A"      
ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "B"     17 - 1   CAMBRILS UNIÓ CLUB FUTBOL "C"      
SALOU, U.D. "A"     8 - 1   MONTBLANC, U.E. "B"      
ESPORTIU MASSOS DE REUS     2 - 7   PARE MANYANET, A.E. "A"      
ESCUELA F.SAN PEDRO SAN PABLO "A"     3 - 3   SANTES CREUS CLUB ESPORTIU "C"      
CANONJA, C.F. "A"     4 - 0   ESCOLA F. LA PASTORETA, CLUB "B"      


EquipsPartitsGolsDif.
 PuntsJ.G.E.P.F.C.Gols
1CAMP CLAR, AT. "A"461715111092089 
2GIMNASTIC TARRAGONA, C. "A"42171403862561 
3VILASECA C.F. "A"411713221172394
4ESCUELA F.SAN PEDRO SAN PABLO "A"351711241073473
5CANONJA, C.F. "A"351711241153877 
6PARE MANYANET, A.E. "A"35171124983761
7ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "B"2717836835033
8SALOU, U.D. "A"2517818684226 
9SANTES CREUS CLUB ESPORTIU "C"2317728715516
10MONTBLANC, U.E. "B"161751114491-47
11ESCOLA F. LA PASTORETA, CLUB "B"91730142287-65
12CAMBRILS UNIÓ CLUB FUTBOL "C"616201410159-149
13ESPORTIU MASSOS DE REUS31610156149-143 
14TORREFORTA, C.D.C. "C"317101615141-126 

29 comentaris:

  1. Gerard!! ja trobavem a faltar el video!!! je je.
    Com molt bé demostren les imatges, gran partit el d'ahir, com la passen, com regategen, com la recuperen i com defineixen!! com? com grans jugadors que són del primer a l'últim!!! FELICITATS NOIS!! i com diu la nostra Núria, aquest empat ha estat com una victòria per nosaltres!! no els hem deixat guanyar ni a la anada al nostre camp ni a la tornada!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Gerard!!! Però quin partit! Menys mal que puc veure almenys un reum i difrutar del joc d'aquests tremendos, perquè són tremendament tremendos dins del camp! Imparables i lluitadors. Quina llàstima han tingut moltes ocasions que no han acabat en gol!!! I aquest àrbitre com pitava les faltes!!!Macaxins ell! Unes ulleretes homeeeeeeeeeeeee!
    Bé de nou agrair-vos a tots els que feu possible aquest blog!
    Xatus em trec el barret!!! Equip , juntament amb els místers, sou genials! Us estimem!
    Una proposta ja sé que és una copiada però un video amb la cançó del gladiator ja ens faria caure la llàgrimeta a més d'un/a. A mi la primera!Je,je,je.

    ResponElimina
  3. Estic d'acord Natàlia!! bona proposta!! je je, jo m'apunto a la segona de la llagrimeta!! Ostres Natàlia t'ho vas perdre, aquests del Sant Pere i Sant Pau per un moment van estar "acollonidos", van tenir que treure tota la tralla a la última part per aconseguir un trist empat per a ells i una gran victòria per a nosaltres!! je je. La veritat són tremendos!!

    Per cert, felicita a la Claudia de part nostra per la victòria del seu equip, des d'aquí compartim la vostra alegria!! Felicitats Clàudia!!

    ResponElimina
  4. No m'ho diguis, no m'ho diguis ja sé que m'ho vaig perdre! Ja tinc mala sort eh!!! Ara estic contenta que xalessiu i que els peques ho fessin tan bé! Una llàstima perdre´m aquests partits tan emocionants però segur que en faran més com aquest ja ho veuràs!
    Gràcies per compartir l'alegria de la Clàudia, ja li he ensenyat! La pobre també li faria gràcia tenir un blog com aquest del seu equip.
    Què ha fet el Reus? Avui no hi han anat! Ara ens queda el Barça, a veure què passaaaaaaa?
    Una cosa quan voleu publicar el comentari i us fa escriure una paraula, ara us en surten dues i en blanc i negre? O només em passa a mi?

    ResponElimina
  5. Lucía com ha anat? Espero que bé i el viatge de tornada també!!! Ens veiem dimarts!

    ResponElimina
  6. Bona nit. El Reus ha perdut 0-1 al temps afegit, però no han jugat gens bé.
    On és el Juan, que ha de dir d'aquests regals que li fan al seu Madrit? Ara ens toca patir a nosaltres amb el Barça, però de moment ho tenim controlat.

    ResponElimina
  7. Si Natàlia ja fa uns dies que per posar la contrasenya al publicar el comentari surten dues paraules en negre i per cert no es veu gens bé el que hi diu!! però a mi també em surt així.

    ResponElimina
  8. Bona nit a tothom,un altre gran partit el que vam veure el dissabte al matí,tot i que vam patir una mica de fred.Però gràcies a l'emoció del partit això va fer poder aguantar més bé l'ombra que fa en aquell camp,segur que a l'estiu és dels més fresquets. Aquest dissabte em penso que també tocarà matinar,però al nostre camp.Tocarà posar a dormir ben aviat als nostres petits futbolistes.Demà a l'entrenament podríem quedar de quan ens va més bé poder fer una calçotada de l'equip,comença a fer bo i això s'ha d'aprofitar.Demà ja direu.

    ResponElimina
  9. Bona nit a tothom!!!!.
    No cal dir que el partit del dissabte va estar d'allò més intrigant, estic molt contenta d'aqest grup de nens que congenie tant bé i també del molt bon rotllo que hi ha entre els pares. Per tot això moltes felicitats a tothom!!!!!
    Per una altra banda, he estat mirant el tema de la calçotada: he trobat un mas a la carretera de Cambrils-Riudoms , que és una pasada tenim per fer barbacoa, jardí, sala de jocs i un CAMP DE FUTBOL DE GESPA NATURAL!!!!!, és un amic meu i el preu és de 15 euros per adult i ell ens possa els calçots, és a dir nomès faltaria pica-pica, begudes i postres i macarrons pels nens , que us sembla.., aqui no ens hauriem de preocupar de taules, cadires ni ajuar.. Ja hem direu que us sembla!!!!!

    us adjunto l'enllaç de la weeb perqe s'ho mireu i opineu:

    http://www.mascastells.cat/La_casa-CAT.html

    ResponElimina
  10. Aprofitant aquest camp que hi ha en aquesta casa, podriem fer un partidet de pares contra mares, jejeje....

    ResponElimina
  11. Ostres tu!! pinta bé això Anna!! ara miraré l'enllaç, pero sembla que estigui força bé!!
    Graset no ens provoquis.....!! je je

    ResponElimina
  12. Ei companys!! he estat mirant l'enllaç que ha enviat l'Anna, i està guay, eh?? es un lloc molt xulo i hi ha de tot i apropet!! a mi m'ha agradat molt!!

    ResponElimina
  13. Avui a l'entrenament hem estat informant i preguntant a la gent quan els hi aniria bé fer la calçotada,si dissabte o diumenge,la gent té ganes però ens han de concretar quin dis els hi va millor,i avui a l'entreno faltaven bastants nens. A veure si ens ho podeu dir ben aviat per tal de reservar el lloc.Animeu-vos,ens ho passarem molt bé,el lloc sembla perfecte pels nostres nens i pels pares.

    ResponElimina
  14. Hola el lloc em sembla perfecte! Moni no recordava però potser dissabte en tenim una per concretar, o sigui que en principi ens aniria bé diumenge! Et dic algo segur el més aviat possible! Gràcies.

    ResponElimina
  15. Ostres, ostres si si tenim una calçotada dissabte!!! A veure si us va més bé a tots fer-la diumenge perquè sinó no podrem venir!!! Creuem els dits!

    ResponElimina
  16. HOOOOOLA FAMÍLIA QUÉ TAL QUAN DE TEMPS, HE ENTRAT UN Moment només , el mes que bé ja estaré al 100%. En primer lloc grácies Natalia no ho havia vist perque estic estudian i no entro, el viatge nomes vaig veure l ´hotel i la universitat i l´estació res mes , l´examen el primer molt just i el segon molt bé pero no conta has de passar el tall als dos.Ja ho savia és molt difícil i ja saps treballan i només amb tres nens i ... ho tinc una mica difícil pero jo ho intento.
    El partit que em vaig perdre " un partidàs" FELICITATS A TOT L´EQUIP JUGUEU DE FÁBULA, GRÀCIES AL GERARD I EN JOAN QUE FAN QUE PUGUEM VEURE TOTS AQUESTOS PARTITS.
    Per cert molt bona idea la calçotada pero jo ho tinc complicat l´examen del día 11 és més difícil i encara no he terminat el temari tinc que aprofitar aquestos 10 díes que em queden no se si podré anarhi a dinar no pero si la feu Alfonso i els nens si que aniran i jo m´escaparé a fer un cafe i saludarvos.
    Demà ens veiem , per cert Natalia esteu ja tots bé a casa teva? i l´Antonio qué li passa ja está bé?
    Fins demà a veure si hi som tots!!!
    A10!

    ResponElimina
  17. Bon dia a tots,

    Jo sento dir-vos que si es fa aquesta setmana no podrem venir, doncs tinc al Pol lesionat o com compendreu no el pendre a una calçotada amb tots els seus compis sense deixar-lo anar a jugar!! avui no vindrem a l'entrenament i segurament dissabte no podra jugar, pero si podem vindrem a veures i a donar-vos moltes ànims durant el partit!!
    Fins dissabte !!!

    ResponElimina
  18. Ostres Sònia quin contratemps! I així doncs, com està de l'abdubtor? Està animat? Que faci repòs i així la recuperació serà més ràdida. Una forta abraçada dels Graset.

    ResponElimina
  19. Doncs ja veus Joan, te una distenció al'abductor de la cuixa esquerra, la veritat es que li fa bastant de mal i et pots imaginar com estar...!!! una mica trist perque no pot entrenar ni podrà jugar el partit de dissabte, però que hi farem!! li anem donant ànims dient-li que es posarà bé aviat i que la setmana que ve amb una mica de sort el fisio a dit que estarà al 100% si es porta bé, es clar!! Però ven segur que es posarà molt content quan sàpiga que dissabte els seus companys guanyaran el partit!! je je (això esperem).
    Gràcies pel vostre interés!! un petonet a tots i que tingueu molta sort dissabte!!

    ResponElimina
  20. Què tal està el nostre Pol! Amb el neguit que ets em costa veure´t tan reposat, avui a l'hora del pati a la bibliopati feies una carona!!! Però has de fer repòs, has de fer bondat i com més en facis més aviat podràs córrer darrera la pilota de nou amb els teus companys!!!Vinga carinyet una mica de paciència. Avui a l'entrenament t'he trobat a faltar imagina't dissabte! I el Raúl, avui ha vingut amb la seva muñeca trencada el pobre, evidentment que el dissabte també et trobarem a faltar!!!Però què passa nois quantes lesions!!!
    Esperem que us recupereu aviat! Una abraçada! Ens feu falta, sinó hi som tots no és el mateix!!! Però els vostres companys segur que lluitaran com cada cap de setmana per dedicar-vos la victòria o bé un bon partit!!!
    Tema calçotada: que tira endavant? Ens diem alguna cosa. Ok

    ResponElimina
  21. Ostres la Núria ja no va de calçotada!!! JA ens comunicarà alguna cosa.
    Arantxa PER MOLT ANYS! Et desitgem el millor! Un petó ben fort!

    ResponElimina
  22. Bona nit a tots,avui a l'entrenament ens han informat de la lesió del Pol,quina llàstima,amb les ganes que té e jugar! Però com molt bé diu la seva mare,si fa un bon repòs segur que es curarà ben aviat. Al igual que el Raul. Nois, a fer bondat i aviat us veurem corrent i jugant al que més us agrada, a fútbol juntament amb els vostres companys.
    Dissabte segur que la victòria del vostre equip estarà dedicada a vosaltres dos: Pol i Raul.
    Un petonàs de part dels Carbasse,ens veiem ben aviat.

    ResponElimina
  23. Per cert,Arantxa,dissabte si vens al partit,et felicitarem com déu mana. Per molts anys guapetona!!!

    ResponElimina
  24. Bon dia!!!
    Gràcies nois/es pel vostre suport, aquest mati el Pol s'ha llevat molt trist, perque demà és el partit i no pot jugar!! però bé l'he animat una mica dient-li que us vindrem a veure i a animar desde la barrera!! i això l'ha animat una mica!! de totes maneres aquest matí quan s'ha aixecat ja he vist que li costava menys caminar bé, o sigui que crec que tot va fent el seu curs..., a veure aquesta tarda que ens diu el fisio, i demà prepareu-vos que vindrem a cridar com a bojos!!! je je
    Fins demà companys!!

    Aranxa interpreto que es, a sigut o serà el teu aniversari, per si tot cas FELICITATS GUAPA!!! el dissabte ja t'estirarem les orelles, encara que sent a l'hora que és el partit no se jo.... si et veure....je je

    ResponElimina
  25. Sònia, Sònia, Sònia com que ja t'han tret el xic morenasso i amb ulls clars i t'han tornat a posar a la Núria ja no l'escoltes eh!Ja, ja, ja. De l'Aniversari de l'Arantxa ens en parla la secretaria de l'equip que ens recorda dia i hora del partit i sobretot màxima puntualitat, la Núria!!!
    Pol carinyet ànims i demà animaràs a l'equip, tot i que les cames i el cor et vulguin fer anar cap al terreny de joc, tu amb nosaltres veuràs com també xalaràs! Un petó.
    Suposo que no hi ha calçotada,oi?
    Fins demà!!!Aneu a dormir aviat!!!

    ResponElimina
  26. Ai Natàlia.... m'has enxampat!!! jo al Jordi el que sigui...,però la Nuria...., je je je. Ara ho acabo d'escoltar!! je je, més val tard que mai!!!

    ResponElimina
  27. Gracies per tot el que m'heu dit!! no em trobareu a falta perque vindre al partit.... com espectadooooorrr!!!

    ResponElimina
  28. Noies, hi ha la Núria en honor al Pol, que un ocellet m'ha dit que li agrada molt escoltar-la.
    Natàlia, no hi ha calçotada, si no hi ha cap imprevist, es farà el diumenge de la propera setmana, és adir, el dia 11. Per tant, ja podeu començar a planificar el cap de setmana pròxim. Recordeu que dissabte vinent, també toca matinar.
    Apa, fins demà molt d'hora.

    ResponElimina
  29. Ok merci Joan!!! No em diguis que no ens deixaran dormir una miqueta més el pròxim cap de setmana!!! Bé dormir no cal però quedar-se una miquetona més al llit i no llevar-nos a la mateixa hora de cada dia com si anessim a treballar s'ha de notar que és dissabte!!! Es que ni els diumenges em deixen descansaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar la Clàudia també juga i darrerament molt aviat! Això del futbol em matarà menys mal que m'agrada perquè sinó......
    Bona nit!

    ResponElimina