Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

diumenge, 25 de març del 2012

C.F. Vila-seca A - C.E. Santes Creus C

Derrota a Vila-seca per 5-0 contra un gran equip, de segon any, que ens ho ha posat molt díficil des del primer minut. Els nostres petits avui només han pogut lluitar i defensar-se, ja que el rival ens ha presionat molt a dalt i no em pogut fer el joc de toc que tant ens agrada. Tot i això, felicitar als nens pel gran partit jugat i l'esforç per defensar i plantar cara a un dels millors equips de la categoria.

Avui han estrenat crit de guerra nou, creat per la Xènia Salas:

Santes Creus,
Santes Creus,
el millor de Reus,
Tant si perd tant si guanya,
Santes Creus li fot canya !!!

 La "Pinya" amb el nou crit de guerra.
 Defensant amb tot i de tota manera.
 L'afició, sempre amb l'equip.
 Fair play al finalitzar el partit. Sempre s'ha de felicitar el rival.
I com no, a la nostra afició.
Força prebenjamí C Santes Creus !!!


Resultats i classificació:


Jornada 21 (25-03-2012) 
TORREFORTA, C.D.C. "C"     0 - 0   CAMBRILS UNIÓ CLUB FUTBOL "C"      
GIMNASTIC TARRAGONA, C. "A"     5 - 0   MONTBLANC, U.E. "B"      
CAMP CLAR, AT. "A"     2 - 1   PARE MANYANET, A.E. "A"      
VILASECA C.F. "A"     5 - 0   SANTES CREUS CLUB ESPORTIU "C"      
ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "B"     11 - 0   ESCOLA F. LA PASTORETA, CLUB "B"      
SALOU, U.D. "A"     1 - 1   CANONJA, C.F. "A"      
ESPORTIU MASSOS DE REUS     0 - 16   ESCUELA F.SAN PEDRO SAN PABLO "A"      


EquipsPartitsGolsSanció
 PuntsJ.G.E.P.F.C.Punts
1CAMP CLAR, AT. "A"5821191113426108 
2GIMNASTIC TARRAGONA, C. "A"512117041142985 
3VILASECA C.F. "A"5021162314427117 
4CANONJA, C.F. "A"4521143415043107 
5ESCUELA F.SAN PEDRO SAN PABLO "A"4421142514440104 
6PARE MANYANET, A.E. "A"412113261084464 
7ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "B"372111461075552
8SALOU, U.D. "A"32211029794831
9SANTES CREUS CLUB ESPORTIU "C"27218310936726 
10MONTBLANC, U.E. "B"1621511547122-75 
11ESCOLA F. LA PASTORETA, CLUB "B"1221401725113-88
12CAMBRILS UNIÓ CLUB FUTBOL "C"721211812198-186 
13ESPORTIU MASSOS DE REUS621201911204-193 
14TORREFORTA, C.D.C. "C"421111915167-152

14 comentaris:

  1. Ninus no ha pogut ser!No passa res heu estat molt bé lluitant i fent tot el que podieu davant unes torres més grans que vosaltres. Cada dia veig que ja comenceu a posar el cos, tot i que sigui més petitó, contra els contraris. Així sense por tot i que siguin més grans d'edat i més corpulents.
    Bon solet, bona companyia llàstima que el resultat no ens ha acompanyat. Però nosaltres contents i orgullosos de vosaltres peques.
    Que tingueu una bona setmana tots!
    Adri recuperat, Rosa tot controlat? Lucía a veure si ja et fan deixar de patir i et diuen els resultats.

    ResponElimina
  2. Ostres perdoneu he escrit fatal però m'estic adormint!!!

    ResponElimina
  3. Hola!! després del comentari de la nostra més sensata comentarista....je jeje, ara vaig jo.
    Jo sento dir, que el partit d'avui no m'ha agradat gens!! ho sento nois/es, ja sabeu com sóc, parlo alt i clar.., no se... ni m'han agradat els nostres ni m'ha agradat el rival..digueu-me triquis miquis ,però es el que sento. No se que ha passat però crec que podem donar més, i no ho dic pel resultat que ja sabiem que seria aquest o més, però avui no els he vist fins.. a cap eh?? en general, però bueno com són els nostres craks i són tant, tant guapos!!! NO PASSA RES!! tots podem tenir un mal dia!!! jeje
    Un petonàs Pre-Benjamins, se que ho doneu tot, però que els últims resultats no us donen gaires alegries i això també es veu reflectit en els vostres ànims!! Però per nosaltres sempre sereu els millors!!

    ResponElimina
  4. Ah una coseta, vaig suggerir als meus estimats fills que enlloc de "li fot canya" podrien dir "és una canya"...., però ja veig que els hi "mola" més això de "fotre"!! je je je.

    ResponElimina
  5. Sònia, no cal que siguis tant crítica, contra un equip superior en el que et guanyen en tots els aspectes, crec que els nostres, van fer tot el que van poder i si que els vam guanyar en una cosa, en lluita i sacrifici.

    ResponElimina
  6. Aquest any ens toca patir.Els nostres rivals,la majoria,són més grans que els nostres(edat i cos),però no passa res,també els ajudarà a fer-se més forts i valents,i que s'ha de lluitar,encara que el partit estigui perdut.El més important és veure que guanyin o perdin segueixen practicant l'esport que més els hi agrada,el futbol.
    Ens veiem demà a l'entrenament,esperant que tothom estigui recuperat,Adri,això va per tu i per la teva mare.

    ResponElimina
  7. Però si en cap moment he dit que no lluitessin ni s'esforcessin!! nooo!! i entenc que són més grans i corpulents que els nostres, en tot això estic d'acord,però portem tota la temporada jungant amb equips d'aquestes caracteristiques i hem fet més bons partits que aquest, es això el que dic, que aquesta setmana no em va agradar el partit, el joc..., no se en general no els vaig veure com són ells. Però es clar això només és des de el meu punt de vista personal!! Ho sento..però no em surt dir.... ohhh fantàstics!! genials!!, no , aquesta setmana no em surt....

    ResponElimina
  8. Ep què passa aquí! Hi hagi pau, hi hagi pau. La veritat és que no va ser un dels seus millors partits, no van poder practicar el joc al que ens tene acostumats i que ens encanta, tot s'ha de dir...però tot i no jugar bé veig cosetes que abans no veia... cada vegada donen menys pilotes per perdudes i hi van amb ganes, ja comencen a practicar el cos a cos ja no es queden petits, petits davant els gran rivals amb els que ens anem trobant... i lluiten la pilota més que abans, no ho sé però estic dacord amb la Sònia que no van està massa bé però lluiten i com diu la Moni això els farà forts i els ensenyarà a aixecar-se de nou i tornar a vèncer, demà, passat demà o la temporada vinent. Diuen que de les derrotes també se n'apren oi? I clar no es pot guanyar sempre. Victòries, derrotes, justes o injustes, àrbits a favor o en contra, bon joc o mal joc, bona sort o mala sort, dies bons o dies dolents... això és el futbol i segur que hi haurà dies que ens sorpendran amb equips més alts i més grans i altres en que les coses no sortiran tan bé però............a tots nosaltres ens tindran allà.
    Bona nit!
    Fins demà

    ResponElimina
  9. Molt bé Natàlia!! i estic d'acord.... je je je, que faria jo sense les teves explicacions.... Es que on es posin les de lletres... je je je
    Bona nit familia!!

    ResponElimina
  10. Hola família! Necessito informació perquè avui no m'he quedat ni he vingut a buscar al Joan a l'entreno i m'ha comentat que el Ricard s'ha acostat als pares... que faran vaga potser el dijous? O bé era alguna cosa relacionada amb el torneig?
    Carai un dia que no em quedo i ja vaig perduda, serà possible?
    Fins dijous! Si no em dieu el contrari ok.
    Gràcies!

    ResponElimina
  11. Per cert, macachins el Madrid mira que els havien aguantat força bé i al final toma Kaka!!! Ja, ja,ja.
    Demà a patir cules ai, ai, ai ... que guanyarem nosaltres també home! Olé, ara us heu quedat parats del meu positivisme eh Sònia;-) què et sembla? Vaig millorant! Ara com perdem... no ho diré mai més! Ja,ja,jaaaaaaa....
    Apa siau!

    ResponElimina
  12. Molt bé Natàlia!! així m'agrada... sempre positivisme... i tant que guanyarem....!! je je je però això no vol dir que no patirem.... Natàlia, per dijous tot igual, hi ha entrenament.
    L'únic que quan estàvem al vestidor va entrar l'Ignacio amb el Jaume i va preguntar que si 3 nens del Ricard podien anar el divendres dia 6 al Torneig amb l'equip del Jaume a San Salvador i ens hi vam apuntar el Carbasse, el Graset i el Pol que erem dels pocs que estàvem per allí.

    ResponElimina
  13. Ok gràcies Sònia! Així ens veiem demà a l'entrenament!
    Visca el Barçaaaaaaaaaaaa! A guanyaaaaaaaaaaaaaaaaar!

    ResponElimina
  14. Nens/es, si no passa res, aquesta tarda-vespre ja tindrem el video del partit de Vila-seca.

    ResponElimina