Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

dissabte, 26 de novembre del 2011

1er equip femení Santes Creus


Formidable equip femení del Santes Creus formar per:
En peu d'esquerra a dreta: Mariana, Mari Luz, Loli, Nati, Arancha, Natàlia, Ricard (míster).
Acotxades d'esquerra a dreta: Mònica, Lucía, Rosa, Sònia, Montse, Lucía Bis, Anna.
Més que un grup, aquest equip és una família. Entre tots formem una gran pinya, començant pels nens, i entre els pares i mares i entrenadors. Es un plaer formar part d'aquesta família futbolística.   
Ja li agradaria al Ricard ser l'entrenador d'aquest altra equipàs.

Recull de fotos del sopar de mares de l'equip oficial Pre-benjamí C del C.E. Santes Creus.





 








 Foto de família.


21 comentaris:

  1. Com vam riure!!! gràcies per ser com sou!! m'ho vaig passar d'allò més bé, però com a bon equip que som, avui tenim partit, i varem tenir que retirar aviat. Noies la festa grossa la deixem per quan no tinguem partit o al menys per quan juguem més tard! je je.
    Per cert.... que farem avui????????????

    ResponElimina
  2. Bé tal i com us vaig prometre: a la nit el blogg estaria actualitzat però TOTES devien tenir molta feina perque cap d'elles abans de possar-se al llit va fer una "ullada" al present..
    També m'ho vaig passar d'allò més bé; vaig riure molt i vàrem explicar anècdotes de gent de Reus!!, ostres en moments així recordes que els anys passen i les experiències s'acumulen..
    Montse personalment agrair-t'he la teva presència i dit-t'he que sempre seràs BENVINGUDA!!!!
    Lucia la pròxima vegada et reservem una plaça d'aparcament, d'acord???
    Per cert vam ser MOLT BONES NENES per tant ho podriem repetir més sovint, no us sembla????

    ResponElimina
  3. Anna he de confesar-te que el primer que vaig fer quan vaig arribar va ser conectar-me, però no tenia conexió a internet per no se què , que no hi havia conectat!! je je je. Però i tant que ho vaig voler mirar abans d'anar a dormir!!

    ResponElimina
  4. Però, però,.. que són tantes belleses juntes!!!
    Un sopar formidable, una molt bona companyia, unes rialles intenses, en definitiva uns moments genials i divertits! Necessari repetir-ho!
    Shhhhhhhhhhh!

    ResponElimina
  5. Sònia moltíssimes gràcies pel detallàs de la foto de l'equip de mamis! Genial.
    Montse sempre seràs una mami del nostre equip!

    ResponElimina
  6. Anna vaig bé per superar el rècord de comentaris?

    ResponElimina
  7. Per cert tinc un petita petició, però no sé si serà possible. Bé de totes maneres la faig i espero que no representi cap problema ni es molesti ningú: Joan quan poses els noms de l'equip femení has escrit Tati, és molt d'enrenou canviar-lo per Natàlia. Si no és possible cap problema ok. Merci

    ResponElimina
  8. Xatines ja n'he escrit 4 de comentaris i ara ja vaig pel 5è.
    Com a bones mares de professionals vam retirar aviat perquè la convocatòria del partit era d'hora. Hem de donar exemple ja, ja, ja. Per tant tenim pendent una sortideta!!!

    ResponElimina
  9. Avui vull fer la següent reflexió després del partit:
    El nostre equip sempre s'ha dit que tenim uns quants "craks", però què és per mi un crack:
    Un crack és aquell que quan un company cau, l'ajuda a aixecar-se.
    Un crack és aquell que quan un company falla, l'anima.
    Un crack és aquell que quan un company marca, l'abraça.
    Un crack és aquell que quan un company s'equivoca, l'aconsella.
    Un crack és aquell que quan un company plora, va a consolar-lo.
    Un crack és aquell que quan un company no entèn una cosa, va a explicar-li.
    Un crack és aquell que quan un company no hi arriba, va a ajuda-lo.
    Un crack és aquell que quan un company fa una gran jugada, va a felicitar-lo.

    I sabeu qui són pels nens els craks nº1,...Els PARES, perquè compleixen amb tots aquests requisits.

    Si aconseguim que cada nen a l'equip senti que està envoltat de craks, segur que l'equip serà imparable...

    I si a més els hi passem el video del Gladiator abans del partit, ens emportem la lliga "de calle".

    ResponElimina
  10. Ahir a la nit em vaig recordAR MOLT DE VOSALTRES, però ara mirant les fotos m'esteu donant enveja "sana". A la pròxima mo me la perdo i espero que sigui ben aviat ja que veig que us vau portar molt bé.
    Sònia moltes gràcies pel detall som un equipàs.
    L'Adri es pensa que la foto és de veritat i no entèn com m'anaven bé les seves botes.Que bo!!!!

    ResponElimina
  11. Ja, ja, ja!! Rosa que bo lo del Adri!! es genial la santa inocència que tenen!!
    Gràcies noies pels agraiments, però ja sabeu que ho faig de cor i es un plaer poder sorpendres, i riure amb vosaltres com ho fem, només per això val la pena!!, encara que hi va haver alguna que creia haver vist la foto abans d'hora i esperava no tenir sorpresa!! ja ja ja
    Ja sabeu, als entrenaments s'ha de venir pentinades com deu mana, maquillades i impecables!! no es sap mai que poden fer amb una foto teva!! eh Lucia?? eh Mari Luz??
    Noies ànims als comentaris, que anem superant rècords!! ja ja ja

    ResponElimina
  12. Per cert!! aneu buscant dia per la pròxima!! que no podem fer un lleig a les que no van poder venir!! ja ja ja

    ResponElimina
  13. On son la resta de mares que van venir al sopar???, que no pensen escriure el q pensen d'aquestes trobades???, no si val!!!!!!!!!!!!
    MONI, LUCIA, MONTSE, ARANCHA i demés?????, feu el favor de participar dient la vostra..,sino al pròxim sopar no us convidarem!!!!
    Per cert ja se que sóc pesada però m'ho vaig passar tope!!!!

    ResponElimina
  14. Anna, dono suport a la teva proposta!! noies, la que no comenti esta nominada per a la propera sortida!! je je
    Lucia ultimament ens tens una mica abandonades,eh?? i tu Mònica?? que passa que ara que s'ha llençat el Gerard, tu et faràs enrere o què? a nooooo!!
    La Montse ho ha de provar, va ànims! i la Arancha...ai la Arancha!! Aranchina venga !!!
    Montse Domingo fes el favor!!!

    ResponElimina
  15. Ei família penso que hi he escrit on no devía, us havia posat un comentari dins del comentari que ens informava de que no havia entreno Dilluns.
    Bé faré una réplica.
    Havía posat en primer lloc , que m´havia agradat molt el comentari del Gerard.
    En segon lloc donarli les grácies a la Sónia pel regal tan maco que ens va fer, és super chula la foto, ja la he portat a la feina i li he ensenyat a tothom.GRÀCIES SÒNIA!
    També us deia a totes que m´ho vaig passar molt bé i que vaig estar molt agust.
    Que com diu l´Anna per la próxima o plaça de parking o taxi.
    Que vam possar falta a las que no van venir i dir que a la segona falta sense justifcar HAURAN DE PAGAR ELLAS EL SOPAR A LAS QUE NO FALTEM EH?.
    PER CERT PODRÍEM PENSAR EN EL DINAR O SOPAR DE NADAL I FER L´AMIC INVISSIBLE, PAPIS ,MAMIS I NENS TOTS JUNTS QUÉ ARRIVA NADAL, EH!.
    Del partit no comento res perque no hi vaig ser , només que tinc moltes ganes de que sigui Dissabte per veure a aquests campions. Que el dissabte no treballo ni crec que tingui un viatje , no Alfonso?, je, je.
    Per cert mamis i papis que ja no escibiu al blog? o será que jo escric on no hi toca.
    ANIM I AGAFEU FORÇA PEL DISSABTE!
    Per cert si voleu amic invissible s´ha de fer amb temps , agafaríem una ma inocent per repartir els noms i hauriem de penssar una frase per al nostre destinatari sense posar el nom del remiten i ha d´endevinar qui ha sigut el seu amic invissible , pero hauria de ser una frase molt currada i en plan broma, posan un límit pel regal , va us animeu?. Els nens ho farien per una banda i els grans per l´altra. Nens amb germans inclosos.Els misters amb els adults.O si voleu una mica més complicat també és pot fer , pero s´hauria de repartir ja els noms si voleu ferlo. Bé ja direu.

    ResponElimina
  16. Ostres Lucia jo et dono suport però ja m'he marejat de tantes regles!!!!

    ResponElimina
  17. Lucía, jo també m'animo a participar. Ja passaràs a net les regles, m'he hagut de prendre una "biodramina".

    ResponElimina
  18. ja, ja . ja!...
    Teniu raó ja us ho explicaré en directe si ho fem.Qué bó!

    ResponElimina
  19. Nois dissabte amb calma i amb un bon café la Lucia que ens expliqui tot això!! ja ja ja

    ResponElimina
  20. Lucia feia dies que no escrivies però deu n'hi do!!

    Jo m'apunto al amic invisible i al pròxim sopar també, no em vull perdre més aquestes "juergas".

    ResponElimina
  21. Nenes, gràcies a totes per les vostres paraules i per deixar-me compartir aquests moments. Estic contenta de que un bon dia coincidíssim al Santes Creus, que si més no, i després de tot el que hi ha..., el que he tret és un bon grup de persones amb les que una s'hi sent molt a gust, què voleu que us digui. Gràcies.
    De fet, ens ho vam passar molt bé. Jo vaig estar motl a gust i llàstima de que no poguessim seguir pels compromisos esportius, però seguir que trobarem més moments per reunir-nos.
    Petons a totes i a tots, també!

    ResponElimina