Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

diumenge, 13 de novembre del 2011

C.E. Santes Creus C - U.D. Salou A

BONA NIT FAMILIA
 
Partit que s'ha iniciat amb alguns minuts de retard a causa de la impuntualitat del senyor col·legiat. El nostre equip des del primer moment ha posat “les cartes damunt de la taula” deixant clar al contrari que si volia emportar-se els tres punts hauria d'aprofitar al màxim la seva superioritat física ja que es trobaven davant un rival tècnicament superior i col·lectivament ben sincronitzat.
S'ha disputat d'un primer quart, molt contundent al mig camp i on hem pogut veure al nostre equip molt bé posicionat. Molt poques oportunitats en els dos bàndols , i a destacar en els últims moments del quart, un llançament de falta de Pol a la frontal de l'àrea gran que a punt a estat de sorprendre al porter rival.
Iniciant el segon quart hem pogut veure com el nostre equip a pogut arribar potser amb una mica més de claredat a l’àrea de l'equip visitant i en un llançament de cantonada efectuat per Antonio, ha pogut Joan Anaya fer pujar el primer gol al marcador.
El Salou aprofitant una sèrie de rebutjos als voltants de la porteria de Raúl, ha posat el marcador en l'empat a un amb el qual hem arribat al final dels primers 20 minuts.. Mala sort en aquest gol que com bé ha comentat el nostre company i càmera oficial Gerard “s'hauria d'anul·lar el gol per lleig”.
De nou un tercer quart treballat al mig camp i amb una mica més profunditat per les bandes, poques arribades en les dues àrees, i aquestes ben resoltes pels respectius porters.
A destacar un penal xiulat per l'àrbitre del partit, el qual ha llançat Arnau i ha aconseguit aturar el porter visitant, sense més ocasions de gol clares en ambdues àrees s'ha arribat a l'últim quart.
En aquesta últim quart és quan els dos equips han decidit anar a l'atac amb totes les seves armes. El Salou ha pogut posa el 1-2 en el marcador i quan semblava que ens podien enfonsar mentalment, els  nens han apretat les dents i han posat tot el que cal posar per intentar aixecar el partit. D'aquesta manera l'Arnau ha pogut marcar el segon gol del partit, que ha retornat l'empat al marcador.
Però en els últims moments del partit i sense  temps de celebrar l'últim gol, el nostre contrari el Salou, ha posat el 2-3 amb el qual arribaven al final de l'encontre

En definitiva, un altre gran esforç realitzat pels nostres nens, i derrota per la mínima en el marcador, encara que sota el meu punt de vista el futbol el posem nosaltres encara que de vegades el marcador no ho reflecteixi.
Però com se sol dir “per recollir, primer cal sembrar”, i si el refrany és cert el proper any anem a gaudir moltísim amb els nostres petits jugadors.

Crònica facilitada per l'Alfonso Rivera.

 Foto oficial amb l'equipació nova. Només falta el Robert.

 Quines torres...
 Si fa falta, es vola...
Gran unió sempre al aconsegui marcar.

Resultats i classificació.

Jornada 6 (13-11-2011) 
GIMNASTIC TARRAGONA, C. "A"     14 - 0   TORREFORTA, C.D.C. "C"      
CAMBRILS UNIÓ CLUB FUTBOL "C"     0 - 11   CAMP CLAR, AT. "A"      
MONTBLANC, U.E. "B"     1 - 1   VILASECA C.F. "A"      
PARE MANYANET, A.E. "A"     6 - 0   ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "B"      
SANTES CREUS CLUB ESPORTIU "C"     2 - 3   SALOU, U.D. "A"      
ESCOLA F. LA PASTORETA, CLUB "B"     3 - 1   ESPORTIU MASSOS DE REUS      
CANONJA, C.F. "A"     2 - 4   ESCUELA F.SAN PEDRO SAN PABLO "A"      




EquipsPartitsGolsDif.
 PuntsJ.G.E.P.F.C.Gols
1CAMP CLAR, AT. "A"186600424+ 38
2ESCUELA F.SAN PEDRO SAN PABLO "A"166510409+ 31
3CANONJA, C.F. "A"1565014610+ 36
4VILASECA C.F. "A"136411458+ 37
5PARE MANYANET, A.E. "A"1063124214+ 28
6SANTES CREUS CLUB ESPORTIU "C"1063123518+ 17
7SALOU, U.D. "A"1063122214+ 8
8GIMNASTIC TARRAGONA, C. "A"953022310+ 13
9ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "B"662042226- 4
10ESCOLA F. LA PASTORETA, CLUB "B"662041034- 24
11MONTBLANC, U.E. "B"461142031- 11
12CAMBRILS UNIÓ CLUB FUTBOL "C"36105562- 57
13ESPORTIU MASSOS DE REUS05005156- 55
14TORREFORTA, C.D.C. "C"06006663- 57


22 comentaris:

  1. Ara si Lucía, MOLTES FELICITATS !!! Que passis molt bon dia demà. Un petonàs molt gran de la família Graset - Gacén.

    ResponElimina
  2. Moltes Felicitats Lucía!! Espero que passis un gran dia en companyia dels teus! i...que l'infiltrat que tens a casa....et sorprengui més gratament que la última vegada!!" porque tu lo vales" je je je
    Un petó de part de la família Salas Borrull.

    ResponElimina
  3. Bé un cop feta la felicitació oportuna , voldria compartir amb el cronista d'aquesta setmana que en realitat va ser un gran partit amb un no just resultat com ens va passant últimament, però també comparteixo la idea que el que estem fent es sembrant i que la propera collita recollirem uns sac de gols..., que necessitarem un camió per recollir-los!!! ja ja ja

    Ahir van venir uns familiars que no havien vingut mai i només deien : "però com es defensen aquests nens!! si no aixequen un pam de terra!!", i això es l'important, que encara que el resultat del partit no sigui el que voldríem, marxem orgullosos i contents de veure jugar aquests marrecs que tenim!!

    ResponElimina
  4. Per cert Grasset!! crec que ahir la penitència que et vam fer passar..., va estar força bé!! va..., deixa'ns disfrutar i explica que fins que no vas esbrinar la veritat estaves "acollonido" totalment!! ja ja ja
    Doncs això només es l'aperitiu, quan arribi el postre... bufff... jo diria Uh, oh, si tinc por!!

    Ara sí , ara ja em despedeixo, que sinó només escriure jo!! je je

    ResponElimina
  5. Comparteixo totalment la vostra opinió, va ser un partit d'aquells que no et canses de veure vegada rera vegada, tots i dic TOTS van lluitar moltíssim, no donaven pilotes per perdudes i feien el seu joc, arabé amb la naturalessa no hi podem fer res i la força física es nota.., tot i que cada vegada MENYS.., us heu fixat que ara ja no cauen tant per terra!!!.
    La veritat és que estic molt contenta pel partidàs tot i que varem marxar una mica amb gujst agri ja que Arnau no parava de dir que havia FALLAT el penalti i per això havien perdut, però jo com a mare li vaig dir : "Nomès pot fallar un penalti qui el tira i per cert no el vas fallar sinò que te'l van parar!!". Bé avui s'ha aixecat millor o almenys això sembla!!!!

    ResponElimina
  6. Ahir m'ho vaig passar molt bé jugant amb tots vosaltres.Hem sap greu que m'haguessin parat el penalti perque mereixieu com a minim haver empatat.

    ResponElimina
  7. La família Carbasse Balañá volem felicitar a la Lucía pels seus 40 anys, que passis un bon dia tu i els teus.
    Llàstima la derrota d'ahir,els nostres petits van lluitar moltíssim, davant un rival que va fer servir el "patadon i amunt" davant el "jogo bonito" de la quinta del baby2010 team. La veritat és que crec que això pinta bé i en endavant podem assistir a molt bons moments de futbol una vegada aquest diamant en brut estigui ben polit i abrillantat pel cos tècnic.

    Així mateix destacar l'excel.lent crònica realitzada per l'equip de redacció, com també agrair l'esforç efectuat per l'equip de fotografia, editors, càmeres, ajudants de càmera, conjunt del cos tècnic, cheerleaders i afició en general.

    Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!

    ResponElimina
  8. Bon dia matiners!!!
    Senyor cronista les teves paraules reflecteixen el que va succeir ahir al partit. Resultat molt, molt injust però diuen que el futbol és així no? Que hi farem el que si que podem fer és anar amb el cap ben, ben alt...aquests nens són immensament grans, tot i que el túnel de vestidors es miraven les torres humanes que serien els seus rivals no s'amaguen ni s'acoverdeixen davant de res hi posen ganes, esforç, lluita...ho donen tot,tot,... tots i cadascun d'ells tots posen el màxim! Us vull felicitar de nou a tots! Sou els meus ídols!
    Estic molt contenta perquè avui he pogut veure al Joan C jugar de davanter i... perquè els rivals eren més corpulents que nosaltres però, en cas contrari, ja poden començar a patir!!!
    Per cert Joan saps si el pont del desembre hi ha algun torneig?
    Xènia com ha anat la desfilada?
    Us deixo que he d'anar a veure el partit de la Clàudia!

    ResponElimina
  9. Hola Arnau, no passa res per no haver marcat el penal, jo també en vaig fallar un i també em va saber molt de greu, però fins i tot el Messi els falla!!! i això no ens fa menys bons, sinó més humans!! Un petó

    ResponElimina
  10. Gràcies Natàlia per pensar en mi!! M'ho vaig passar molt bé i avui hi tornaré!!

    ResponElimina
  11. Bon dia a tothom,ho haveu vist?
    Per fi ha escrit el Gerard!!!
    Tenia tantes coses per dir i s'ha animat a posar-ho al blog.
    Arnau no pensis més amb el penalti,vas fer un gol,t'enrecordes? que ens donava l'empat a 2.Ets molt VALENT al voler tirar un penalti i un gran futbolista, no et vas enfonsar i a l'últim quart vas sortir a per totes,donant-ho tot. Segueix així,jugant com jugues!!!

    El Joan (el teu amic)em diu que et digui que no passa res,que faràs molts més gols i que guanyarem partits.

    Visca els Santes Creus i els nostres petits,s'ho valen tot i més!!!

    ResponElimina
  12. Però què és aquesta tacarrota que porta el Joan a la samarreta, quina llàntia!!! Suposo que deu ser aigua!!! Em sembla que l'Edu també porta una miqueta de tacarrona. Espero que la Pili no posi la foto a la pàgina del santes perquè sinó deslluirà a tot l'equip!! Sorry!!!!
    Arnau no t'amoïnis!!!!!Quan un falla fallem tots, quan un fa gol el fem tots i això és formar part d'un equip! Els teus companys entenen perfectament que a vegades passen aquestes coses i això ho heu de tenir tots molt clar. Vinga carinyet ànim que no passa res!!!Ja sé que et sap greu i que no el volies fallar pas, però no pateixis el pròxim dia segur que entra. Mira que et diu el Pol i té tota la raó.
    Va guapetons que sou genials!!!
    Gerard benvingut!!! Per cert el gol d'ells lleig, lleig tan lleig que no hauria de pujar al marcador. Estic amb tu.

    ResponElimina
  13. Gerard, on eres fins ara? Aquests comentaris m'han deixat esma perdut. Espero seguir llegint la teva opinió d'ara en endavant.
    Un dia que no vinc i també hi ha cheerleaders? Ho vas gravar tot, no?

    ResponElimina
  14. Per cert, la família Rivera encara no dona senyals de vida, quina nit...

    ResponElimina
  15. Quina nit? jo patiria per l'Alfonso!! on ha degut enterrar el cadàver la Lucía?

    Gerard benvingut al club!!

    ResponElimina
  16. Ningú comenta res de la nova equipació. A mi em sembla que es una mica clareta, és a dir, massa blau cel però cap problema estan molt guapets amb tots els que es posen.
    Què passa amb la família Rivera? Que ens hem de començar a preocupar?

    ResponElimina
  17. Natàlia, jo estic amb tu, també la trobo molt clareta, s'hi veuen massa les taques d'aigua, jejeje...
    Es broma, però si és cert que és massa blau cel.

    ResponElimina
  18. Ei !!!
    Quin partidàs!!!
    Em reitero a tots els comentaris dits que hem d'anar amb el cap ben alt perque TOTS són increibles. Jo estava al costat dels pares del porter del Salou i em va felicitar per l'equip que tenien, va dir:" petits però lluitadors, es mereixen guanyar" i per mi tenia tot la raó.

    ResponElimina
  19. bona nit a tots!!
    Avui tenia ganes de comentar al blog, perque jo nose vosaltres però va ser una derrota que va fer mal, principalment perquè era una equip que no jugava a res i l'"excusa" de l'edat amb aquest partit no em servia. Tot i que s'ha de dir que els nens no van perdre la cara del partit en cap moment. I jo ja us vai dir l'any passat que aquest any es sofriria molt però ens estan donant moltes alegries no creieu?

    Volia dirli a Arnau que un penalty nomès el falla qui el tira, suposu que amb això esta tot dit.

    Per acabar voldria dir que a mi la nova equipació no macaba de agradar, suposu que estic massa acostumat a la vella.

    ResponElimina
  20. Gràcies pel teu comentari Ricard, però fa ràbia perdre contra un equip tant inferior, tant tècnica com tàcticament. I si, tens tota la raó del mon, ens donen i ens donaran moltes alegries aquesta temporada.
    Veig que també ets dels meus amb la nova equipació, massa clara.
    Bona nit.

    ResponElimina
  21. BONA NIT FAMÍLIA JA ESTIC AQUÍ!
    Moltes grácies a tots!, hem estat de festa fins fa una estoneta, una festa que més de 40 semblava de 4anys de lo bé que m´ho he passat, plena de globos , pancartes i molts regals .El que més m´ha agradat ha sigut una peça que m´ha tocat la meva joia de casa amb el violí que m´ha arrivat al cor, grácies Lucía Rivera pel teu esforç davant de tanta gent, T´ESTIMO MOLT!.
    Estic agotada pero no podia marxar al llit sense veure el blog i donar la meva opinió del partit.
    "Santes creus c" felicitats pel partidas que vau fer, és un regal per mí també ser part d´aquest gran equip , per mí el resultat del partit no és tan important, jo em quedo amb l´evolució que veig día a día , de com lluiteu en els partits difícils sense por perque facin de cos quasi el doble de vosaltres, vau lluitar fins a l´últim moment, i com diu en Ricard ens doneu moltes alegries,seguiu disfrutan aixíns petits grans!.
    Respecte a la nova equipació jo em quedo amb la vermella/negra és la meva preferida.
    Gerard a veure si ara que has començat ja no pares d´escriure !
    Arnau per tirar un penalti s´han de tenir uns requisits, ser un valent i un molt bó "pichichi" per aixó el vas tirar tú, felicitats qué ho fas molt bé.Alfonso i Juan ja saps el que pensen oi?.
    Xènia qué ta el desfile ?segur que amb lo guapa que ets semblaves una princesita , ja li pasaras les fotos a la lucía i las veurem.
    Claudia qué tal el partit?
    Bé família ara si que ja no puc més A DORMIRRRRRRRRRR!

    ResponElimina
  22. Per cert Joan ,Dissabte com ja saps hi seré una mica lluny , oi que et portarás bé? jo j´ha t´´ he perdonat, ja sóm amics no? t´ho dic per la cobertura que no siguis dolent prefereixo no saber que no ...ja saps. Alfonso i jo desde allí us enviarem molta força hi pensarem molt i si podem mirarem el blog desde allí. Amic meu no em facis patir eh!.
    Una abraçada , A10!

    ResponElimina