Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

dijous, 10 de novembre del 2011

Per molts anys !!!

Hola família, aquesta noieta el proper diumenge 13 de novembre fa 40 anys, i n'estic del tot segur que li fa molta il·lusió rebre aquesta felicitació tant especial per part de l'equip pre-benjamí C.
No cal que us digui qui és, amb la foto en teniu prou per identificar-la. 
Només desitjar-te un molt bon dia i feliç aniversari. Ja tenim una altra quarentona a l'equip.

Nota: per fer més festiva la felicitació, podeu prémer el play al reproductor de música de la part dreta de la pantalla i cantar-li la cançoneta del Club Super3, anys i anys.


20 comentaris:

  1. QUINA SORPRESA NO TINC PARAULES JOAN ! perque estic segura que l´Anna no té res a veure oi?.Joan m´has demostrat que aixó de que no tens por és veritat, SENSE PIETAT EH!.Noc cal dir que l´ Alfonso i tú també feu un gran equip oi?,Avui dormirà amb el seu gos "FOC".
    Cariño aixó que diuen de que l´amor és ceg ,ara que miro la foto ...
    Grácies cariño y grácies Joan i Anna , una gran sorpresa, i com sempre molt treballada ,grácies per la música.
    Joan la foto pel próxim any ja te la passo jo vale que tinc millor gust, haurás disfrutat eh!
    Ja parlarem en privat ja!
    Anna Qué fort!mira que malament porto els "40" se me veu en la cara, je, je...

    ResponElimina
  2. Per la persona de la foto: per molts anys!!! Espero qur t'hagui agradat la sorpresa!!, quant vaig demanar una foto divertida no creia que fos així però com diu el teu marit: "bonito guiño a los 40".
    Per tal que ho pugui veure molta gent ho hem penjat amb suficient antel·lació.
    Un petó ben fort meu i tres de molt més grans de part dels meus "bitxos"...

    ResponElimina
  3. Natàlia ha dit...
    Lucía moltíssimes felicitats guapa!!!Benvinguda al club. Et desitjo que passis un bon dia en companyia de la teva família. Espero que els disfrutis aquests 40! Ànim i endavant! Per cert sembla que en tinguis 30!!! Estàs estupenda!
    Sònia carinyet gràcies per les teves paraules!S'agraeix llegir-les però em sembla que em mires amb bons ulls!!!Ja, ja, ja.
    El dissabte, com tots dieu, és possible veure un bon partit, doncs allí serem per animar als petits i encoratjar-los fins que l'àrbitre piti el final del matx!!!

    10 de novembre de 2011 18:24

    ResponElimina
  4. No tinc paraules, però una cosa et diré (a la de la foto), jo ho tindria clar, es hora de declarar LA GUERRA!! i no només al que l'ha penjat, sino també al que l'ha filtrat!! ja ja ja, crec que dormir amb el gos es poca cosa!!
    I ara et dic que, no pateixis!! Tens uns 40 anys molt ben portats i la venjança de foto que t'han posat no es de justícia!! je je je
    Moltes Felicitats de tota la familia Salas-Borrull!!

    ResponElimina
  5. Jo no m´hi vull posar, però m'hi posaré ja, ja, ja. Jo també crec que els hi heu de declarar la guerra jaaaaaaaaaaaa, però què és aquesta broma de foto!!! Venga chicas a por ellos!!!

    ResponElimina
  6. Grácies Natalia i Sònia per la vostra empatía, i els vostres ànims, heu vist no quin regal .
    Anna el fet una super sorpresa , la foto "un susto",pobres els meus nens del prebenjamí "c" quan mirin aquesta foto no vull ni pensarho.
    Joan un día et posaré aquesta cançó del super 3, amb molt de volum ja la tinc preparada i la guardo per l´ocasió, és que no puc parar de riure cada vegada que obro el blog i veig aixó tan raro que heu posat,que arrivi ja Dissabte si us plau i penjeu la crónica i així quedará amagada aquesta fotito, QUÉ FORT!

    ResponElimina
  7. Hola guapetona, no cal que pateixis, les cròniques les posaré sota d'aquesta entrada, així sempre és podrà veure i recordar aquesta fotito tant maca, jejeje... Es broma.
    Dissabte no puc venir, però tranquil·la que tindrem la nostra xerradeta privada...

    ResponElimina
  8. Per cert, ja podeu escoltar les cançons dels vídeos a l'apartat "música" del blog. A disfrutar!!!

    ResponElimina
  9. Aixó mireu l´apartat "música" del blog i a disfrutar de les cançons dels videos , mentres feu aixó no veieu la fotito, je.je...
    Per cert Alfonso no me dius res , estás molt callat!!!

    ResponElimina
  10. Lucía, "quien calla, otorga" !! que tal aquesta nit amb el "Foc" Alfonso? ja ja ja.
    Llàstima que disssbte no ve el Graset! mira que la venjança estava preparada!! però millor servir-la en "frío" !! je je je
    La música xulíssima!!!

    ResponElimina
  11. Alfonso, ha fet fred al jardí? I la humitat, que tal? Sort del "Foc" per donar-te calor.

    ResponElimina
  12. Alfonso Rivera "gemelos"11 de novembre del 2011, a les 18:30

    No és que estic callat, és que el fred de la nit no em va deixat pensar…
    Bé si demà em veieu amb “ojeras” no pregunteu, imaginar-vos el motiu.
    Però si la foto mereix un marc, jo no tinc la sort de ser tan fotogènic.
    Bé Lucia amb sort amb el reportatge del proper partit ningú recordarà la teva foto.
    Per cert Joan, deies que visiten el nostre blog en tots els continents, no?, llavors cal mirar-ho pel costat positiu, “la de la foto” sempre podrà dir que una foto seva va donar la volta per mig món….

    ResponElimina
  13. Ja estic aquí Lucía!!! La teva salvadora!!!
    Caram amb el teu maridet,...,i això que semblava tímit...,ja veig que té coses amagades.
    La veritat és que les coses amb broma tenen més gràcia i més força.Ja veus,mai s'havia parlat tant d'uns 40 anys, no te'n podràs amagar.
    MOLTES FELICITATS PELS 40,estàs "estupenda",com que no podien trobar una foto on es veiessin els 40 han hagut de posar-t'he una amb trampa.
    En fi,d'aquí poc et faré companyia a tu i a la meva estimada cosina Tati,moltes firmarien d'arribar als 40 tacos com ho fem nosaltres,amb moltes piles i ,gràcies a aquests petits futbolistes,amb moltes ganes de sortir al camp, a còrrer i a rematar la pilota juntament amb els nostres fills. Estem en forma, no creieu?

    Bé, demà ens veiem, TENIM PARTIT.

    ResponElimina
  14. Lucia tranquila estas guapisima i sobretot tant simpatica com sempre. Moltes felicitats per aquests 40 anys que segur que recordaras.

    Dema ens veiem al partit.

    ResponElimina
  15. Alfonso, la foto l'han vist a: Regne Unit, Corea del Sur, Alemanya, Estats Units, Rússia, Turquia... aquests són els països que ens han visitat aquesta setmana.
    Serà per la "fotito"?

    ResponElimina
  16. Quina ràbia, amb el partidàs que tenim demà, i no podré venir. J'ha m'hi veig, tot el migdia penjat del mòbil. No hi ha cosa que em posi més nerviós...

    ResponElimina
  17. També volia venir per veure a "la de la foto"...
    Es mereix un parell de petons gegants !!!

    ResponElimina
  18. Joan serà una de les teves penitències!! avui que no vens faran un gran partit!! ja ho veuras! ja ja ja
    en honor a als 40 anys de la "de a foto"!!
    Fins ara!!

    ResponElimina
  19. Signaria ara mateix on fes falta, que cada vegada que no vinc facin el partit de la seva vida.
    M'agrada molt veure'ls jugar i disfruto com ningú amb cada jugada, passe, gol, pinya, escalfament, amb tot el que els envolta, amb vosaltres (pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes, ets...) i és molt dur per mi no poder venir, no us ho podeu imaginar el mal que em fa.
    Però... aquesta vegada faré penitència...

    ResponElimina