Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

dissabte, 5 de novembre del 2011

Esportiu Massos de Reus - C.E. Santes Creus C

Partit fluix el d'avui al municial del Mas Iglesies de Reus. Còmode i contundent victòria (0-12) contra un equip molt poc rodat i tècnicament molt inferior.
Bon posicionament tàctic, amb grans moments de toc, però un joc molt embolicat i poc vistós. Tot i això, s'han vist bones jugades dels nostres petitons.
Destacar l'estrena golejadora de l'Alvaro i el Pol. Els golejadors d'avui han estat: Adrià (2), Arnau (3), Alvaro (2), Pol (2), Juan (2) i Antonio.
Avui el Raul no ha tingut gens de feina.
Felicitar, novament, als menuts per les ganes que hi posen en cada partit.


 Gran expectació a la grada.

 L'alegria de l'Alvaro estrenant-se com a golejador.

 Al Pol també l'han felicitat els companys per estrenar el seu compte golejador.

 En l'única intervenció que ha participat el Raul, ha estat al seu nivell habitual.

Gran complicitat amb els entrenadors al marcar gols.

RESULTATS I CLASSIFICACIO.


Jornada 5 (06-11-2011) 
CAMP CLAR, AT. "A"     4 - 1   GIMNASTIC TARRAGONA, C. "A"    
VILASECA C.F. "A"     17 - 0   CAMBRILS UNIÓ CLUB FUTBOL "C"    
ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "B"     4 - 3   MONTBLANC, U.E. "B"    
SALOU, U.D. "A"     2 - 2   PARE MANYANET, A.E. "A"    
ESPORTIU MASSOS DE REUS     0 - 12   SANTES CREUS CLUB ESPORTIU "C"    
ESCUELA F.SAN PEDRO SAN PABLO "A"     6 - 0   ESCOLA F. LA PASTORETA, CLUB "B"    
TORREFORTA, C.D.C. "C"     1 - 12   CANONJA, C.F. "A"    





EquiposPartitsGolsDif.
PuntsJ.G.E.P.F.C.Gols
1CANONJA, C.F. "A"15550044638
2CAMP CLAR, AT. "A"15550031427 
3ESCUELA F.SAN PEDRO SAN PABLO "A"13541036729
4VILASECA C.F. "A"12540144737 
5SANTES CREUS CLUB ESPORTIU "C"105311331518 
6PARE MANYANET, A.E. "A"75212361422
7SALOU, U.D. "A"752121912
8ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "B"652032220
9GIMNASTIC TARRAGONA, C. "A"64202910-1
10MONTBLANC, U.E. "B"351041930-11
11ESCOLA F. LA PASTORETA, CLUB "B"35104733-26 
12CAMBRILS UNIÓ CLUB FUTBOL "C"35104551-46 
13TORREFORTA, C.D.C. "C"05005649-43 
14ESPORTIU MASSOS DE REUS04004053-53 

37 comentaris:

  1. No se a vosaltres, però a mi, particularment, m'ha agradat molt l'equipació d'avui.

    ResponElimina
  2. Hola a tots!! quina rapidesa graset!!
    A mi particularment m'agrada més el de sempre, pero aquest vermell no esta malament. Comparteixo amb la crónica el joc fluix d'avui, no han jugat tant bé com d'altres vegades encara que pel resultat no ho sembli, pero com sempre es diu, així es el futbol!!

    ResponElimina
  3. S'ha de dir que al menys aquesta equipació era acorde amb la seva edat i estava tota completa!!!! ( pantalons a la mida, amb goma i cordons que feien la seva utilitat).
    Comparteixo amb vosaltres que el partit ha estat un pel aburrit, els nens han baixat el llistó al qe ens tenien acostumats, però val a dir que han intentat fer el seu joc.
    Bon cap de setmana!!
    Per cert, Alfonso un petó ben fort de la famila Graset, esperem que et milloris i que no sigui res.., des d'aqui t'envien tota la força necessaria per poder veure't el dimarts a ple rendiment, ah!!! i val a dir , que has demostrat ser un excel·lent company, volent jugar el partit tot i que no et trobaves del tot bé!!!! ( Miracles del Dalsy, no???)

    ResponElimina
  4. Pues si muy chula la equipacion , como la del madrid jajaja , un poco aburrido el partido pero bueno, el proximo sera mas intenso, ricard molta sort jajaja

    ResponElimina
  5. Vinc del camp del Santes Creus, que he anat amb l'Arnau, la Paula i el Roger a veure el partit del Jaume, Ricard i Robert contra l'Astorga. Han tingut enveja sana de la nostra golejada i ells també han guanyat però per 9-0.
    Estan a anys llum del nostre joc, jejejeje....

    ResponElimina
  6. Resultats d'aquest matí:
    VILASECA C.F. "A" 17 - 0 CAMBRILS UNIÓ CLUB FUTBOL "C"
    ESCOLA VALLS FUTBOL CLUB "B" 4 - 3 MONTBLANC, U.E. "B"
    SALOU, U.D. "A" 2 - 2 PARE MANYANET, A.E. "A"
    MASSOS DE REUS 0 - 12 SANTES CREUS CLUB ESPORTIU "C"
    SAN PEDRO SAN PABLO "A" 6 - 0 LA PASTORETA, CLUB "B"

    ResponElimina
  7. Ja m'han dit que el partit ha estat molt fluixot!!! Felicitar als que estrenen el seu compte golejador tot i que no és el més important però que carai fer-ne fa molta il.lusió! Estic molt contenta per vosaltres. El més important és que entre tots ho feu tot, els passes del gol, defensar, centrar, xutar, parar, driblar....d'això es tracta ser un equip oi?
    Fa temps que també em fa gràcia anar a veure com juguen els místers però evidentment no recordo mai de mirar quan,on i a quina hora juguen,ja us ho preguntaré.
    Sònia has llegit el robatori que em vas fer del comentari nº 40? Ja, ja,jaaaaaaaa
    Alfonso carinyet que et milloris!!!
    Adéu guapetons i guapetones!

    ResponElimina
  8. Alfonso i Lucía gràcies pel pen!!!!
    Em sembla que li he de passar amb algu, no?

    ResponElimina
  9. soc l'adri avui em guanyat perque els altres no sabien gaire.

    ResponElimina
  10. Si si, Natàlia ja ho vaig veure, ja ja ja, Quan vaig llegir el primer comentari vaig dir, ai ai ai aquesta "profe" que les mates no li van gaire bé!! però vaig veure que després al repassar el compte t'en vas adonar! ja ja.
    Enorabona místers pel vostre resultat!! i Alfonso fes bondat que com un més de l'equip que ets, et necessitem!! ànims campió!!

    ResponElimina
  11. Sóc el Pol, i vull donar les gràcies als dos companys que m'han fet el passe, l'Antonio i l'Alvaro, per poder fer gol!! en tenia moltes ganes.
    Gràcies companys!!

    ResponElimina
  12. Als altres també,eh?? a tot l'equip gràcies per la pinya que feu tots plegats.

    ResponElimina
  13. hola soc alfonso gracies per preocuparvos per mi me fa mal la panxa.

    ResponElimina
  14. Bones a tots! grácies Anna ja ho ha llegit l´l´Alfonso petit i li ha agradat molt.Grácies Natalia avui no t´has perdut gran cosa, no semblava el nostre equip,una cosa rara no se qué ha passat.Aixó sí la roba com diu l´Anna avui era de la seva mida.
    Grácies Sònia i a tots plegats.
    Joan lo que mes m´ha agradat ha sigut la roba, ni que la meva preferida és la de ralles vermella i negra, i pels nens també.
    A nosaltres també ens fa gràcia anar un día a veure jugar als misters podríem quedar tots i ferlis una sorpresa.
    Ánim santes creus "c" !

    ResponElimina
  15. Alfonso Rivera "gemelos"5 de novembre del 2011, a les 21:27

    Doncs si, tal i com esta sent el comentari general no ha estat un gran partit.
    De totes maneres és l'habitual quan et trobes amb un rival fluix futbolísticament, tant tècnic com tàctic.
    Però el nostre equip ha realitzat el seu partit i jugadors que habitualment no tenen l'oportunitat de marcar, avui han pogut demostrar que no tenen la pólvora mullada i si fa falta saben ficar la pilota dins de la porta, enhorabona golejadors.

    Això sí per a mi el millor de la jornada després de llegir el blog, ha estat els comentaris que ens han deixat alguns dels nostres nens, a aquest ritme com se'ns animin els jugadors anem a batre record cada setmana.
    Ànims peques que volem escoltar la vostra opinió.

    Bé ara a preparar-nos per a la següent jornada, que s'espera més interessant i complicada.

    Bona nit.

    ResponElimina
  16. Hola soc el Joan A. que be mo passo jugan amb vosaltres compis.

    ResponElimina
  17. Arantxa com s'ha acabat el tema del vidre?
    Pels que no ho sabeu, avui a l'Arantxa li han esmicolat el vidre del cotxe mentre jugaven el partit de futbol. Vigileu a l'hora d'aparcar en aquest camp, millor fer-ho al carrer de l'entrada que darrera el camp!!!
    Arantxa espero que ho hagis pogut arreglar!!! O almenys fer un "apanyu".

    ResponElimina
  18. OLA SOC LANNA VAU JUGAR MOLT BE MHO PASSO MOLT BE AMB LA PAULA I EL ROGER I TAMBE AMB LA CLAUDIA

    ResponElimina
  19. Hola companys, gran victòria m'ho passo molt be jugant amb vosaltres.

    ResponElimina
  20. Jo també m'ho passo molt bé jugant amb l'Anna, la Clàudia, la Lucía, el Roger, en fi, no cal dir-ho, amb tots i totes. Ja tinc ganes que torni a ser dissabte.

    ResponElimina
  21. Per cert, Alfonso, t'envio un petó i una forta abraçada per mirar de donar-te anims i que et recuperis molt aviat.

    ResponElimina
  22. Hola a tots, jo penso igual que la meva germana Paula, però he d'afegir, que m'agraden molt els croissants que porta la Mòni i la fruita del Gerard...

    ResponElimina
  23. hola Arnau gracies avui estic millor, tinc ganes de veuret .

    ResponElimina
  24. Hola a tots tinc ganes de que arrivi Dimarts m´agrada molt jugar a futbol amb vosaltres i m´ho passo molt bé, Arnau vull que vinguis .

    ResponElimina
  25. lucía germana de Juan i Alfonso6 de novembre del 2011, a les 10:26

    hola soc la lucia xenia de lo que vam fer ahi tinc els braços que no els puc moure pero m´ho he passat molt be a veure si tornes a venir un altre dissabte o diumenge.
    Hola Paula Graset que t´ho passis be a la festa d´avui,m´agrada molt jugar amb tu.a veure si et veig aviat

    ResponElimina
  26. hola soc el edu,m´agrada molt jugar amb vosaltres

    ResponElimina
  27. Hola Lucia, jo també m'ho vaig passar molt bé i també tinc les mans encarcarades de tant fer el ratpanat per allí.
    Espero que ens tornem a veure aviat en algun partit, si vens els caps de setmana ens veurem. Fins aviat!!

    ResponElimina
  28. Companys si comencen a escriure , pares, mares, futbolistes, místers, germans, germanes i parents varis...., si que farem records !! aquest blog es massa!! La veritat es que ens em convertit en una gran família futbolística!!

    ResponElimina
  29. Alfonso estic content de que estiguis més bé, recuperet del tot que vull que vinguis a tots els partits!!

    ResponElimina
  30. Arantxa em sap molt de greu el que et va passar al cotxe!! no m'en vaig enterar!! a tot arreu hi ha d'haver gent que espatlli un bon dia com el que varem tenir ahir!! espero que ho poguessis sol.lucionar!!

    Per cert, noies heu rebut totes el correu? no pot faltar ningú, eh??

    ResponElimina
  31. Hola soc el Joan C., vam jugar molt be el partit. Tot i que fa vent,aquesta tarda aniré a veure el Reus Deportiu,animare al Chumbi.Dimarts ens veurem a l'entrenament al santes creus.Alfonso recuperat aviat.
    Aquesta tarda que guanyi el barça!!!
    A10

    ResponElimina
  32. HOLA SOC L'ANNA CARBASSE M'AGRADARIA MOLT JUGAR AMB EL JUAN I L'ALFONSO I AMB TOTS DELS SANTES CREUS,PERQUE M'AGRADA MOLT JUGAR A FUTBOL.CADA DIA JUGO AMB EL MEU GERMÀ I AVUI HE DORMIT A LA SEVA HABITACIÓ AMB ELL.TAMBÉ JUGO AMB EL MEU PARE A PIM-POM I AMB EL JOAN.
    A10

    ResponElimina
  33. Bon dia a tothom,avui aquesta xicalla s'han d'espertat amb ganes d'escriure al blog.Això està molt bé,així practiquen escrivint a l'ordenador.
    Em sap molt de greu el què li va passar a l'Arantxa,hi ha gent amb molta mala idea. Espero que ho tinguis aviat arreglat.
    Ens veiem el dimarts.

    ResponElimina
  34. Nosaltres tampoc ens vàrem assabentar de l'incident del cotxe, hi ha molt brètol a tot arreu. Esperem que no sigui res.
    Edu, ens ha agradat molt veure't comentar la jugada amb els companys al blog.
    Fins a la tarda al Reus.

    ResponElimina
  35. Mare mevaaaaaaaaaa però què ha passat? He quedat parada de tants comentaris infantils. Així m'agrada!
    El Joan i la Clàudia també aniran a veure el Reus Deportiu, els hi fa gràcia perquè juga un profe seu de l'escola l'Iban Taranilla em sembla que ho he escrit bé. Tot això em recorda quan jo anava a veure el Reus amb el meu pare i el meu avi i trobava a les meves cosines que tenien un tiet que era jugador i ens sentiem super importants quan ens xocaven la mà quan baixaven pels túnels de vestidors...recordes Moni? Era l'època d'en Juncosa, Masqué (que ara juga el seu fill, veïns nostres per cert) el Balañà, el Cholo (pot ser?... i no recordo més. Després ja hi vaig anar de més grandeta quan el meu pare va formar part de la junta i jugaven el Xavi Àvila, Pere Palet.... en fi que el futbol sempre ha estat referent en la nostra família. Els meus tiets van jugar al Barça i a l'Atletic de Madrid i el meu pare també jugava a futbol. Així doncs que ho portem a la sang. I l'altre avi del Joan també hi va jugar.
    Mare meva quin rotllo!
    Ja paro, ja paro!
    Força Reus!

    ResponElimina
  36. Hola a l´Alfonso li ha encantat els comentaris ho llegeix i li fa bergonya i a la vegada riu.
    Grácies a tots per enrecordarvos ,avui ja és troba molt millor ha dinat ja normal a veure que passa i ola família L´Alfonso está alucinat aixó de veure que el seu equip pregunta per éll al blog , no ha tingut febre. Els que aneu a veure al Reus que us ho passeu força bé, nosaltres hem d´anar un día a veure al porter "Ángel " era el nostre cordinador l´any passat i als nens els hi fa gràcia.
    Per cert Anna carbasse en Juan i l´Alfonso han llegit el teu comentari i com son tan bergonyosos m´han dit que et digui que quan vulguis .
    Pol diu l´Alfonso que éll no faltará mai a ningú partit que és igual que estigui malalt.
    Paula germana de Edu no dius res? i tu Claudia com te va anar el partit?
    i la Emília,germana de l´antonio ?
    i tú Gerard que segur que tens alguna cosa a dir dels partits del teu germà no?
    Arantxa tot bé? quina feinada te van fer ja ens explicarás en qué ha quedat.
    Bon diumenge família!un petó de part de l´Alfonso 12, a tots el petits que sou molt grans.

    ResponElimina
  37. lucía germana dels bessons6 de novembre del 2011, a les 15:48

    hola soc la lucia la germana dels bessons l´altre dia tots deien que havia sigut molt avorrit el partit ja que jugaven malament l´altre equip bueno espero que el proxim guanyem pero que ens fiquin canya que axi es diverteixen mes.Bueno tambe un dia que jugui malament l´altre equip tambe està bè ja que farem golejada.Bueno germanes us espero al proxim partit!

    ResponElimina