Plantilla

D'esquerra a dreta:
De peu: Lluís (2on. entrenador), Alvaro, Jofre, Antonio, Roger,Arnau P., Samu, Selvi, Biel, Oscar (1er. entrenador).
Acotxats: Marc, Arnau G., Bruno, Pol i Aritz

dilluns, 31 d’octubre del 2011

Santes Creus C - Sant Pere i Sant Pau A

5 comentaris:

  1. Magnífic!! quin partit!! emoció, il.lusió i una mica de decepció pel resultat final, perquè no dir-ho, però només perquè mereixien guanyar. La veritat aquests vídeos setmana a setmana es superen!! igual que els nostres petits!! Fins demà!! i tots en plena forma eh????

    ResponElimina
  2. Grácies Gerard , és un plaer poguer veure lo bé que ho fan , de forma relaxada , després del partit aquí ja no ens deixem detall,em ratifico " ès tot un plaer" , i a sobre la constancia i la bona feina d´En Joan i l´Anna, que l´editan amb aquest bon gust.
    Mónica tens tota la raó del mon , una derrota no merescuda i un mal sabor de boca per la impotencia de poguer haver guanyat, ens quedem amb lo bé que ho van fer durant tot el partit tan ben jugat.
    Bé doncs fins demá família!

    ResponElimina
  3. Alfonso Rivera "gemelos"31 d’octubre del 2011, a les 14:48

    A MORDER!!!, es lo que pidió Robert a sus compañeros de equipo en el partidillo del último entreno, y eso es lo que hizo todo el equipo MODER!!!, a todos los que se acercaban a nuestro campo con el balón.
    QUE GARRA!!!, realmente impresionante con que ganas lucharon todas las pelotas, este equipo lo tiene todo, todo lo que se puede pedir y que muchas veces no lo ves ni en los partidos del GOL TV, muchas ganas, esfuerzo, valentía y mucha calidad técnica, parece que hayan nacido para jugar al futbol, viendo como tocan la pelota y como presionan en todos las zonas del campo, es igual si la pelota está en nuestra área, como si la tiene el portero contrario, presionan SIEMPRE y por supuesto cuando la tenemos la mimamos como todavía no hemos podido ver a ningún equipo de su categoría.
    QUE ORGULLO!!!, el que podemos sentir los que pertenecemos a este grupo, y que orgullosos nos podemos sentir de nuestros peques.
    Y ahora nos toca disfrutar de nuevo, sin apenas haber podido digerir lo visto en el último partido de liga, seguro que mañana nos van a ofrecer de nuevo otro recital y es que nos tienen muy mal acostumbrados, pero al igual que dicen del Barça, no saben jugar de otra forma…
    Joan y Gerard nos repetimos cada semana dándoos las gracias, pero es que realmente os la merecéis, menudo videoteca nos estáis regalando. MUCHAS GRACIAS COMPAÑEROS.

    ResponElimina
  4. Alfonso estoy contigo, comparto todo lo que dices en tu comentario. Esperemos que mañana podamos disfrutar de nuevo con nuestros pequeños grandes futbolistas.
    Ei recordeu no retireu massa tard que demà heu de llevar-vos d'hora. Nosaltres acabem d'arribar de l'Argentera i ja ens hem menjat les castanyes i els panellets després d'un bon dinar amb els amics. Ara a descansar per poder matinar.
    Fins demà!

    ResponElimina
  5. Estic contenta, he mirat aquest darrer vídeo i es veuen detalls molt macos. Us heu fixat quina complicitat, quina unió entre els menuts, entre els menuts i els seus entrenadors, us heu fixat com celebren els gols el Ricard i el Robert i com celebren el de l'Adri tooooooooots. No tinc paraules tan sols alegria i emoció. Gràcies Gerard i Joan per poder permetrem el luxe d'admirar aquest equip humà una vegada i una altra i una altra... mil gràcies!

    ResponElimina